23 mars

hejsan hallå allihopa ! idag har jag och frida varit i skolan. som man alltid göra och ska vara.
ni vet på måndagar är man alltid seg och trött efter en skön helg. och idag var en typisk sådan måndag. tråkigt väder,snö, och man är super trött. men imorgon går det över.
efter skolan gick jag hem till fridis och käkade glass och dansade. supertrevligt. som vanligt ;)

jag ska snart lägga in en liten videoblogg på mig och frida :) men först så ska jag lägga in en bild på mig och frida sen ska jag lägga in en liten bit av en låt som jag absolut älskar.



When someone said count your blessings now
'Fore they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
But they knew better
Still you said forever
And ever
Who knew
/ P!NK



C-YAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0