tråkig regning dag...

nu har jag kommit hem från bion. hihi, såg på Hannah Montana.. Den va faktiskt bättre än vad jag trodde.
Frida skrev ju i ett inlägg att vi ska skriva om bla mat :) och då tänkte jag göra det. Jag och Frida bara ääälskar sushi. Jag vet inte vad som får oss att gilla det så mycket, men det gör vi iallafall. Vi kanske var japaner i vårat förra liv, inte för att jag tror på sånt men vi kanske var det vem vet.
Jag åt det idag. 79 kronor i Heron för tio bitar. Detä är rätt billigt, och gott vare också.

Men vad säger ni om vädret?! ruggigt säger jag iallafall. Nu är det ju sommarlov och då ska det var sol.

hmm.. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Men jag och frida ska skriva lite mer personligare i bloggen än förut så att det blir lite roligare att läsa liksom. Hoppas att ni kommer att läsa varje dag.


 

/ colan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0