idag åker jag

Hejsan alla ni som tycker om goddamnit. haha!
Idag vaknde jag jättetidigt. Har ingen aning om varför. Kan kanske bero på att min kropp har blivit van med att jag ska vakna den här tiden, eftersom jag har gått upp före sju varje dag den här veckan. Men det gör inget att jag vaknade nu. Jag måste ändå packa och springa till centrum och köpa Comviq Amigos för idag så åker jag till Spanien. Jag ska vara borta i 2 veckor. Om man tänker efter är 2 veckor ganska mycket egentligen. Antingen så vill jag inte åka hem eller så längtar jag hem jättemycket. Jag tror iallafall det blir något där emellan. Vill inte åka hem pga värme, god mat och havet. Men vill åka hem pga kompisarna och älsklingen.

Nu ska jag inte surra mer och försöka lägga in lite ny musik på mobilen. Ni får ha det så bra. Kommer nog kanske blogga lite när jag är borta också, får se :)

pussar och kramar / FRIDAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0