hejsan..

idag har det varit en lungt dag för mig.. vaknade vid ett tiden och frågade agnes om hon ville komma hit och baka kladdkaka. Det gjorde vi också. Vi kollade på en film också. Heartbreak hotel. Jag vet inte riktigt om agnes gillade den men jag tyckte om den iallafall. Imorgon blir det iallafall mer för mig att göra.
Klockan halv ett ska jag luncha med typ en kusin och sen efter det ska jag shoppa lite med Frida! Hon jobbar från åtta till tre så hon kommer nog in till stan vid halv tre tiden kan jag tro. Efter det ska vi rulla hem till Frida och göra TACOS! Yammie! Sandra kanske kommer förbi och hjälper till att äta upp all mat (a) hihi.
Men nu ska jag slutat skriva om tråkiga saker och gå och ta en varm dusch och göra ordning mig för natten.
C-YAH tomorrow!

här är en bild från skolavslutningskvällen. frida är den femte tjejen från höger och jag är den sjätte.
men ni kanske vet vilka vi är.


/ N to the icole


Kommentarer
Postat av: Konne

Jag vet vem du är iaf Nicole :) ...Gissar att Frida är den som jag "pratade" i telefon med? :)

2009-07-06 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0