GOD KVÄLL

Här sitter jag mitt i natten och inte har något att göra. Bakom mig ligger min lillebror och snarkar som en gris. haha.
jag har ingen aning om vad jag ska skriva. jag tror att ni kanske kommer ihåg att jag tycker om Whitesnake?!
En av deras låtar bara äääälskar jag.. Här är lite från texten...

I should have known better
Than to let you go alone,
Its times like these
I cant make it on my own
Wasted days, and sleepless nights
And I cant wait to see you again

I find I spend my time
Waiting on your call,
How can I tell you, baby
My backs against the wall
I need you by my side
To tell me its alright,
cos I dont think I can take anymore



Ni kanske inte vet vad det är för låt men den är skit bra iallafall. Aja, jag hoppas att ni alla där ute får en skön sommar! Och förlåt oss så mycket om vi inte uppdaterar varje dag, vi ska ju vara borta så mycket..

ETT PERSOLIGT MEDDELANDE TILL FRIDA:
I miss you and våra goddamnit flipps !som du säger, att du känner dig helt tom utan våra goddamnit flipps.. det gör jag med.. Som man säger en español, te quiero mucho amor! <3

/ Nicolita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0