21 juni

hejsan :) nu har jag kommit hem från sandra landställe som ligger i mariefred. om ni undrar varför jag inte har skrivit något så är det därför. Vi firade midsommar där. Ni vet, små grodorna, nubbe(eller vad det heter) och jordgubbar&glass såklart. Det har inte varit så jätte fint väder den här veckan men "dom" säger att det ska bli mycket bättre den här veckan. och då passar jag på att åka till dalarna där min mormor och hennes man bor. Min morbror hans fru och min kusin är där och hälsar på från USA. Det var länge sen jag såg dom så det ska bli kul. jag kommer hem på lördag. På söndag kommer min morfar och min andra morbror hit från malmö så vi får se vad vi hittar på då.
Så det kommer inte bli så jätte bra uppdatering. Frida är ju i Espana och jag är i dalarna. HAHA, vilken skillnad.

Jag hittade ingen direkt sommarlåt så jag tog den här sköna låten.
/ N to the icole




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0