I <3 Markus krunegård

asså jag måste bara lägag in det här videoklippet på markus krunegård med jag är en vampyr



jag vet inte vad det är men jag fastnar för hans låtar. alla kanske inte har hört talas om honom, så gå in på youtube och kika in alla hans super bra låtar. jag lovar, ni kommer gilla det.
jag & frida gillar alal musikstilar. hiphop & RnB, rock / punk, old school rock, svensk musik(haha det är typ bara jag som gillar det) men om ni vill veta mer om vad vi gillar för musik och sånt, så är det ju bara ett måste att gå in här på våran blogg och kolla på vad vi skriver och pratar om.
vi ska kanske, kaaaanske, lägga in ett videoklipp på mig och frida när vi sjunger en hel låt tillsammans !
ni får väl kommentera mycket och försöka få oss att lägga in ett litet klipp.

hare bäst så länge !
/ nicolita

Kommentarer
Postat av: Cajsa

NEJ det har jag inte.. eller, ja... nu har jag! XD hahaha! tack! :P jag har haft så mycket idag att jag glömt så mycket idag! XD hahaha! :P

xx C..

2009-01-16 @ 22:43:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0