hejsan bloggen !

nicole här igen ! förlåt för den dåliga uppdateringen. idag så har ju suttit lframför datan nästan hela dagen efter skolan. satt och jobba med so uppgiften som vi måste göra. jag ska skriva fyra sidor om buddhismen. hoppas den blir bra.
men iaf. den här helgen kommer att bli skit ruuulig. imorgon efter skolan ska jag och frida sticka till stan och köpa ett litet paket till sandra. sen efter det så ska jag och frida och några kompisar på teater. vet inte vad den heter men men. och på lördag så ska jag först på dop i lidingö. ska bli gudmor! :D sen vid fem så ska jag åka till min bästis sandras fest och hjälpa till innan allt såhej börjar. sen på söndag ska jag och sandra gå och träna lite.

idag så vill jag lägga in en video på en av mina favorit grupper. the killers. har inte lyssnat så mcyket på dom förut . men när human kom så började jag lyssna på dom. skiiit bra !
här är en av mina favoritlåtar av dom.  

The killers - a dustland Fairytale
 

kramisar / nicolita

Kommentarer
Postat av: karolina

härig blogg:)

2009-01-31 @ 23:13:38
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0