23 januari

hello people! nicole in thaaa house. idag så är det den 23 januari och då fyller min och fridas kompis sandra år. GRAAAAAAAATTIS !
idag medans jag sitter hemma och har tråkigt, så är frida på chris browns konsert. jag är inte så avundsjuk faktiskt. för att han är liksom inte min stööörsta idol. men jag ska ändå baka snart så det blir juj kuligt.
imorgon så ska jag och frida runt lite i stockholm och gå till några gymnasiums öppet hus. frida vill till någon i nacka och jag vill till kulturama i hammary sjöstad eller vad det va (x
jo, jag tänkte så här, att det kanske är lite skönt med lite omväxling här i bloggen. så i det här inlägget så tänker jag lägga in lite bilder ifrån gårdagen. det är på några roliga människor från min och fridas skola.
Enjoy !

  
  
  

Kommentarer
Postat av: agnes

kristoffeeeer <3 sötnos <3

2009-01-25 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0