allahjärtansdag

Hej allihopa! Frida här. Idag är det ju allahjärtansdag och tänk vad många kärlekslåtar och kärleksfilmer det finns. Det handlar det mesta om. Många kanske tycker det är tjatigt men jag älskar sånt. Fina kärlekslåtar och romantiska filmer, åh. Jag tycker om så många kärlekslåtar så det är nog lite onödigt att räknar upp alla dom. Istället kan jag ju berätta vilka mina mina favoritfilmer är. De är två riktiga kärleksfilmer och ni har säkert sett dom - Notting Hills & Love Actually.

Notting Hill


En av alla fina scener i Love Actually

Kommentarer
Postat av: dilanamin

Happy Valentine's Day



/ Puss.

2009-02-14 @ 19:20:21
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0