den där med chris brown

Ja, alla har olika åsikter. Misshandlade han Rihanna eller inte? Men det står ju i tidningar att han anmälde sig själv så vad ska man tro? Själv har jag ingen aning. Visst ska man inte tro på allt som står i tidningar, men det här har blivit en sån stor grej. Jag tänker såhär. Jag känner inte killen och om han nu gick och anmälde sig själv så borde han ju gjort det? Han har ju t.o.m erkänt. Jag gick på hans konsert nyss, och det känns lite fel att betala för att gå och se en kvinnomisshandlare. Samtidigt så var konserten jävligt bra, hah.

Vad har ni för åsikter om detta?
/ F


Kommentarer
Postat av: ssandra

haha vafan du betalade ju för att se honom sjunga ellerhur? inte för att se hans personlighet. hans privatliv är ju hans lixom, musiken kan ju va bra för det :)

2009-02-19 @ 19:24:31
URL: http://sandraazhary.blogg.se/
Postat av: goddamnit svarar

ja men han får ju fortfarande inte slå en tjej? xd

2009-02-19 @ 20:07:35
Postat av: ssandra

nej men det är ju tusen av alla kändisar som har slagit tjejer, men varför hakar alla just upp sig på han :p

2009-02-20 @ 15:46:12
URL: http://sandraazhary.blogg.se/
Postat av: jocke

kolla sj bilderna på hur han slog sönder henne, han e cp i huvet fattar inte hur ni kan gilla han på något sätt, hans musik suger oxå

2009-02-24 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0