bästa låten detta år?

Ja, då är snartsnart det här året slut och jag har en liten fråga till er. Av de låtar som har släppts det här året, vilken tycker ni har varit absolut bäst? I mitt huvud står det helt still. Det finns så många låtar.

Jag tycker faktiskt att de svenska artisterna har varit väldigt bra. Se bara Darin som går och gör en låt med Kat Deluna lixom. Och Adam Tensta my love. Haha, jag vet inte vad det är men jag älskar honom. Eller ja, hans låtar iallafall.

Och sen också den har låten med Petter som jag tycker är helt perfa:
Petter feat. Kihlen - Min Click



Jag funderar fortfarande på vilket låt som jag tycker har varit absolut bäst detta år. Det är svårt. Kommentera gärna och säg vilken låt ni tycker har varit bäst. / Frida

GOD DAMNIT - VI KAN VÄGEN!


Haha, jag måste fått kortslutning i hjärnan eller nåt. Bästa låten enligt mig detta år är Jordin Sparks och Chris Browns No air. Inge snack om saken!

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: Gott nytt år!

2008-12-31 @ 12:45:55
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0